پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات مشاوره تخفیفی خادمیاران کرجی برای افراد کم برخوردار

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات مشاوره تخفیفی خادمیاران کرجی برای افراد کم برخوردار
 

مسئول بخش روانشناسی کانون مشاوره خدمت رضوی استان البرز از ارائه تخفیف‌های 20 تا 100 درصدی به افراد کم‌برخوردار خبر داد.

ناهید مجیدی در گفت و گو با آستان نیوز با بیان اینکه ارائه تخفیف‌ها به افراد کم‌برخوردار که توان مالی درمان روانی خود یا خانواده‌شان را ندارند در طول سال انجام می‌ شود، اظهار داشت:  در حال حاضر بیش از 60 خادمیار رضوی متخصص در حوزه روانشناس و مشاوره با مدارک تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و  دکترا در این کانون فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: این کانون خدمتی از سال 97 افتتاح شده و در حوزه درمان به ارائه خدمات روان‌درمانی، مشاوره و ارتقای سلامت روان پرداخته و در حوزه پیشگیری نیز فعالیت می‌‌کند.
مجیدی تصریح کرد: بخشی از مراجعان از طریق دبیرخانه معرفی شده و بخشی دیگر به صورت فردی مراجعه می‌کنند و برای سهولت در ارائه خدمات کانون در محل کلینیک تخصصی فعال است.
مسئول بخش روانشناسی کانون مشاوره خدمت رضوی استان البرز با اشاره به همکاری با سایر نهاد‌های آموزشی گفت: در زمینه پیشگیری آموزش‌هایی را به خانواده‌ها ارائه می‌دهیم و با برخی از دانشگاه‌ها و مراکز و سازمان‌ها تعاملات و همکاری داریم.
وی با اعلام برخی از برنامه‌های این کانون در دهه کرامت گفت: هر روز یک یا دو میز خدمت در طول دهه کرامت برپا می‌شود و در روز جمعه نیز در پارک ایران کوچک و مصلی به ارائه خدمات مشاوره می‌پردازیم.
مجیدی ارائه برنامه‌های آموزشی در دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان و اعلام کرد: برنامه‌های آموزشی در دانشگاه آزاد و خوارزمی مبتنی بر آموزش خانواده و الگوهای ارتباط خانواده متعالی، ارتباط با خانواده از نظر آموزه‌های اسلام و نهج‌البلاغه، مهارت‌های زندگی و ارتقای سلامت روان برگزار می‌شود.
وی گفت: دفتر کانون برای ارائه خدمات واقع در دفتر کلینیک به آدرس کرج، بین چهارراه هفت‌تیر و طالقانی، نبش خیابان قیام واقع شده و در حال حاضر دفتر محمدشهر نیز فعال بوده و امیدواریم شعبه مهرشهر کانون نیز به زودی فعال شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *