شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محفل شعر “ارادت رضوی” در قم برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محفل شعر “ارادت رضوی” در قم برگزار شد

به گزارش آستان نیوز از قم، در این محفل که با حضور استاد محمدعلی مجاهدی، جمعی از شاعران و مسئولین استان همراه بود، اشعاری در وصف امام هشتم امام رضا(ع) و خواهر گرامی‌شان حضرت فاطمه معصومه(س) قرائت شد.

در میانه‌ این برنامه که با اجرای سید محمد جواد شرافت همراه بود، محمدعلی مجاهدی به اهمیت تجربه‌های قدسی برای شاعران آئینی اشاره کرد و گفت: تجربه‌های قدسی پشتوانه معنوی بسیار محکمی برای شاعران آئینی‌ است.
وی در ادامه ابیاتی را که برای کتیبه اطراف گنبد در سال ۱۳۸۴ سروده بود در جمع حاضران قرائت نمود.
در محفل شعر ارادت رضوی که با استقبال شاعران آئینی شناخته شده مواجه شد همچنین؛ سیدسلمان علوی، قاسم صرافان، جواد محمدزمانی، احمد علوی، مرتضی حیدری آل‌کثیر، سیدعلی نقیب، مجتبی خرسندی، اعظم سعادتمند، تکتم حسینی و زهرا سادات هاشمی تازه‌ترین سروده‌هایشان را در وصف حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) خواندند.
در این محفل علاوه بر شاعران و علاقمندان، مسئولین استانی از جمله؛ حسین غریب معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه قم و حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای دبیر کانون های خدمت رضوی استان قم  و…..حضور داشتند.
شب شعر «ارادت رضوی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، به همت خادمیاران شعر و ادب رضوی استان قم و واحد آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در سینما آیه قم برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *