پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان
خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان از خدمات و فداکاری‌های مدافعان سلامت و کادر درمان این مرکز درمانی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، محمد رضا احمدی؛ مسئول امور فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان در آئین تجلیل از مدافعین سلامت و کادر بیمارستان پیامبر اعظم(ص) ضمن تجلیل از پرستاران و کارکنان و کادر درمان این بیمارستان گفت: مردم شریف ایران اسلامی در این ایام نظاره‌گر تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران هستند.

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته خادمیاران در بیمارستان‌ها حضور پیدا می‌کردند اما در این ایام حسب دستور تولیت آستان قدس رضوی به دیدار کادر درمان کووید 19 می‌روند و با پرچم گردانی و مدیحه سرایی و اهدای تبرکی از مدافعین سلامت بیمارستان‌ها تجلیل می‌کنند.

مسئول امور فرهنگی کانون های خدمت رضوی عنوان کرد: ان شالله به زودی با ریشه کنی این ویروس منحوس بتوانیم دوباره میزبان همه عاشقان امام هشتم در مشهد مقدس باشیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: عزت و اقتدار امروز را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم و امروز می‌توانیم در جهان قدرتمند حرف خود را بزنیم.

لازم به ذکر است، خادمیاران رضوی در هفته جاری از کادر درمان در بیمارستان افضلی پور کرمان به عنوان اصلی ترین مرکز بستری بیماران کرونایی نیز تجلیل خواهند کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *