سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پایگاه انتخاب رشته کنکور رضوی در بیرجند راه‌اندازی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پایگاه انتخاب رشته کنکور رضوی در بیرجند راه‌اندازی شد
مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور رضوی برای نخستین بار در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بیرجند؛ غلامحسین دانشمند، مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: پایگاه انتخاب رشته رضوی با هدف کمک به دانش‌آموزان مستعد از ۲ مهر آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این پایگاه برای نخستین بار در بیرجند با همکاری آستان قدس رضوی راه اندازی شده و تاکنون برای ۸۰ دانش آموز و داوطلب کنکوری انتخاب رشته کرده است.

دانشمند با اشاره به اینکه بحث انتخاب رشته کنکور بسیار مهم و سرنوشت ساز است عنوان کرد: در این پایگاه از امکانات و ظرفیت‌های کامل از جمله استفاده از اساتید علمی، مشاوران تحصیلی، خادمیاران تعلیم و تربیت و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاهی مراکز استعداد‌های درخشان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به داوطلبان و با مبلغ بسیار پایین استفاده شده است.

مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان در این پایگاه از مشاوره گروهی رایگان، نحوه صحیح انتخاب رشته، معرفی رشته‌های دانشگاهی و معرفی دانشگاه‌های کشور بهره مند می‌شوند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *