چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به 4 بیمارستان یزد اهدا شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به 4 بیمارستان یزد اهدا شد
پرچم متبرک گنبد حرم مطهر رضوی به 4 بیمارستان استان یزد که پیشرو در امر مقابله با بیماری کرونا هستند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در مراسم اهدای پرچم متبرک رضوی که با حضور جمعی از خادمیاران رضوی برگزار شد، خدمت مدافعان سلامت به بیماران کرونایی را نوعی جهاد و ایثارگری دانست که پاداش آن تنها توسط خداوند قابل جبران است.

وی گفت: ارزش کاری که کادر درمان برای نجات بندگان خدا انجام می‌دهند را فقط خداوند متعال می تواند محاسبه کند و ثواب آن ذخیره آخرت برای پزشکاران، پرستاران، مسئولان و افرادی است که در این زمینه تلاش می کنند.

آیت الله ناصری بر استقامت کادر درمان در مقابله با این بیماری تاکید کرد و از مسئولان خواست تا نسبت به تامین وسایل مورد نیاز آنها کوشش نمایند.

امام جمعه یزد ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام آستان قدس رضوی خواستار افزایش میزان آموزش به مردم برای رعایت اصول بهداشتی شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان یزد نیز در ابتدای این مراسم هدف از برگزاری این مراسم را عرض تشکر و قدردانی از خدمات و ایثارگری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان مقابله کننده با بیماری کرونا دانست و اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی امکان ملاقات حضوری و دستبوسی کادر درمان از ما صلب شده است و در این مراسم به نمایندگی در خدمت مدیران و نمایندگان بیمارستان‌ها هستیم و بدین وسیله سلام تولیت آستان قدس رضوی و کلیه خادمان امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی استان را به آنها ابلاغ می‌کنیم.

دکتر محمدحسین رحیمی نسب افزود: این اقدام بزرگی که در بیمارستان‌ها در حال انجام است قابل تقدیر است و هر روزه خادمان امام رضا(ع) در کنار مضجع شریف امام رئوف دعاگوی کارکان و پرسنل بهداشتی هستند.

وی ادامه داد: به نشانه قدردانی و ایجاد ارتباط نزدیک معنوی به امام رئوف، پرچم متبرک حرم مطهر رضوی از طرف آستان قدس به 4 بیمارستان پیشرو در مقابله با بیماری کرونا اهدا شده است تا موجب افزایش امید و تقویت روحیه کادر درمان و بیماران شود.

دکتر محمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد هم در این مراسم ارتباط پزشکان و کادر درمان را با امام رضا(ع) ارتباط عاشق و معشوق دانست و گفت: امیدواریم سریعتر این بیماری پایان یابد و امکان دیدار حضوری برای کادر درمان در مشهد مقدس حاصل شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم 4 پرچم متبرک حرم رضوی توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مدیران بیمارستان‌های شهید صدوقی، رهنمون، شهدای کارگر و افشار اهدا شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *