سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه شب ارتحال امام خمینی(ره) در حرم رضوی برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه شب ارتحال امام خمینی(ره) در حرم رضوی برگزار شد
ویژه برنامه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در آستانه  فرا رسیدن چهاردهم خرداد ویژه برنامه ارتحال جانگداز رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان و خادمان آستان ملکوتی رضوی و مردم ولایتمدار در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد.
در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم داری دینی استوار شده و به همین دلیل حضور مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی تصریح کرد: ملت شریف ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دوازده رئیس جمهور را با رای خود انتخاب کرده است و در روز 28خرداد ماه سال جاری نیز سیزدهمین رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد.
امام جمعه موقت تهران افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی دارند با تبلیغات گسترده ای که در فضای مجازی به راه انداخته اند انتخابات ایران را امری تشریفاتی جلوه دهند و هدف آنها دل سرد کردن مردم از شرکت در انتخابات است.
وی ادامه داد: علیرغم تبلیغات دشمن در فضای مجازی و ماهواره انتخابات در ایران به صورت کاملا مردمی برگزار می شود و اعضای شورای نگهبان آراء مردم را امانت می دانند و در نهایت کسی که مردم به او رای داده باشند به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری، شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را عزت آفرین توصیف کرد و گفت: این رای دادن ها در واقع رای مجدد به جمهوری اسلامی است و موجب تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران و خواری دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *