شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مجموعه «ترانه‌های نیایش» به هشت جلد رسید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مجموعه «ترانه‌های نیایش» به هشت جلد رسید
*علاقه‌مندان برای تهیه هریک از عنوان‌های مجموعه «ترانه‌های نیایش» می‌توانند به سایت فروش الکترونیکی کتاب به‌نشر به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.
با انتشار کتاب‌های «خدا جونم چه جوری دنیا رو آفریدی» و «خدا همیشه اینجاست» ، مجموعه «ترانه‌های نیایش» از انتشارات به‌نشر به هشت جلد رسید.

این آثار جدید مجموعه اشعاری در گفتگو‌های عاطفی با خدا در موضوعات مختلف و آموزش مسایل اخلاقی و سبک زندگی است که توسط زهرا موسوی، پیوند فرهادی سروده شده است.
تصویرگری این مجموعه توسط اکرم اسماعیلی، حدیثه قربان و نیلوفر برومند انجام شده و در پایان هر کتاب یک صفحه ویژه رنگ‌آمیزی برای کودکان قرار دارد.
مجموعه ترانه‌های نیایش ویژه کودکان در قالب کتاب‌های پروانه به‌نشر در سال 1396 منتشر شده است و «خدا جونم کمک بکن»، «خدا رو خیلی دوست دارم»، «خدا جونم از تو سپاسگزارم»، «خدا جونم تو خیلی مهربونی»، «خدای مهربان من» و «خدای آسمون صاف و آبی» از دیگر عنوان‌های این مجموعه است که توسط منیره هاشمی، مریم هاشم‌پور، طیبه شامانی، طیبه رضوانی و محمود پوروهاب سروده شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه هریک از عنوان‌های مجموعه «ترانه‌های نیایش» می‌توانند به سایت فروش الکترونیکی کتاب به‌نشر به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *