جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نشست شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان البرز برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نشست شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان البرز برگزار شد
نخستین نشست شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان البرز با حضور مسئولان کانون‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرج، در این نشست عباس قاضی‌خانی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز ضمن گرامیداشت دهه کرامت رضوی از زحمات و فعالیت‌های مختلف کانون‌های خدمت شهرستان‌های البرز تشکر و قدردانی کرد و در ادامه بر لزوم برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا تاکید کرد.
وی گفت: متاسفانه ویروس کرونا چالش‌های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرد و کسب و کار بسیاری از همشهریان تحت تاثیر این ویروس آسیب دید که با تلاش خادمیاران رضوی و سیاست‌های تولیت آستان قدس رضوی و اجرای‌ طرح‌های مختلف همچون «نسیم مهر رضوی» و «مواسات و همدلی مومنانه» توانستیم گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.
قاضی‌خانی با تاکید بر رویکرد فرهنگی در همه برنامه‌ها از کانون‌های خدمت رضوی خواست در دهه کرامت تمامی برنامه‌ها دارای پیوست فرهنگی باشد.
در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام سوری معاون فرهنگی کانون خدمت رضوی البرز گفت: در دهه کرامت انتظار می‌رود در بخش فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی به مباحث فرهنگی بیش از پیش بپردازند.
وی تصریح کرد : سال گذشته در ایام دهه کرامت فعالیت و برنامه‌های قابل توجهی در کانون خدمت رضوی استان انجام شد که امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا در تلاشیم تا در ایام دهه کرامت برنامه‌های بسیار خوب و قابل توجهی اجرا کنیم.
سپس مسئولان کانون‌های خدمت شهرستان‌های استان البرز با استقبال از برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی، این نشست ها را ضروری دانستند و به بیان اجرای ویژه برنامه‌ها در هر شهرستان پرداختند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *