جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک 100 میلیون ریالی خادمیاران زرندی به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک 100 میلیون ریالی خادمیاران زرندی به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان
در پی وقوع سیل در استان کرمان، خادمیاران زرندی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم برای مناطق سیل‌زده زهکلوت کردند.

 حجت الاسلام سلطانی؛ مدیر کانون خادمیاران رضوی زرند در این خصوص تصریح کرد: با توجه به سیل اخیر در جنوب استان کرمان و منطقه زهکلوت، جوانان انقلابی و خادمیاران رضوی زرند کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان زرند را برای مناطق سیل زده جمع آوری و به منطقه ارسال کردند.

وی افزود: کمک‌های جمع آوری شده تا 6 فروردین به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال است که شامل کنسروجات و آب معدنی برای مردم منطقه زهکلوت می‌باشد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی زرند بیان کرد: دفتر کانون‌های خادمیاران رضوی زرند از زمان تاسیس تاکنون با مساعدت‌های خادمیاران این شهرستان در زمینه‌های مختلف اعم از پخت غذای گرم، توزیع بسته‌های غذایی و … در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار شهرستان بوده است.

وی یادآور شد: همچنین در پی شیوع ویروس کرونا خادمیاران رضوی زرند در حد توان خود به میدان آمده و در ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی، تهیه و دوخت ماسک و لباس بیمارستانی، تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان، توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد شوینده بین نیازمندان نقش آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان تاکید کرد: از همه خادمیاران رضوی زرند و مردم همیشه در صحنه شهرستان تقاضا داریم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در این بحران سیل در کنار مردم جنوب استان کرمان، منطقه زهکلوت باشند.

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت مساعدت و مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند به دفتر مرکزی کانون خادمیاران رضوی مراجعه کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *