جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی از کادر درمانی بیمارستان‌ شهدای خلیج فارس بوشهر قدردانی کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی از کادر درمانی بیمارستان‌ شهدای خلیج فارس بوشهر قدردانی کردند
خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان‌ شهدای خلیج فارس بوشهر از کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کردند.

 کاروان «نسیم مهر رضوی» به منظور قدردانی از کادر درمانی بیمارستان‌ میزبان بیماران مبتلا به کرونا و دلجویی از بیماران، راهی بیمارستان‌ شهدای خلیج فارس شدند.

در نخستین روز از اجرای این طرح، حجت الاسلام یوسف جمالی؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر به همراه جمعی از خادمان و خادمیاران استان بوشهر در بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر به منظور قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران این بیمارستان و تفقد از بیماران کرونا، در این بیمارستان حضور یافته و شفای عاجل تمام بیماران را از خداوند متعال مسئلت کردند.

در این مراسم صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) توسط یکی از خادمان ذاکر اهل بیت تلاوت و در سایر بخش‌های بیمارستان پخش شد.

در پایان این مراسم، هدایای تبرکی از سوی آستان قدس رضوی بین پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و جهادگران عرصه سلامت استان بوشهر توزیع شد.

گفتنی است، در قالب طرح نسیم مهر رضوی، خادمان و خادمیاران استان بوشهر همپای سایر خادمیاران استان‌ها، مجاهدت‌های مدافعان سلامت را ارج نهاده و از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل به عمل می‌آورند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *