شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اقدامات موثر خادمیاران رضوی در جیرفت برای مقابله با کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اقدامات موثر خادمیاران رضوی در جیرفت برای مقابله با کرونا
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت تا زمان ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا یار و همراه مدافعان سلامت خواهند بود.

حجت الاسلام محمدرضا شهدادی گفت: خادمیاران از آغازین لحظات ورود این میهمان ناخوانده به شهرستان، هم پای مدافعین سلامت پا به عرصه گذاشتند و با روحیه جهادی و فرهنگ رضوی با هدف کاهش آلام مردم و مقابله با این ویروس منحوس گام برداشتند.

وی اظهار کرد: خادمیاران رضوی اقدامات موثری برای مقابله با کرونا، از جمله تولید روزانه  8 هزار ماسک و دستکش در ۲۰ کارگاه تولیدی، ضدعفونی معابر، گندزدایی اماکن عمومی، تولید عینک، لباس، توزیع 4هزار ماسک صلواتی را انجام داده‌اند.

شهدادی افزود: در اجرای طرح نسیم مهر رضوی با حمل پرچم متبرک حضرت و حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان از بیماران کرونایی عیادت و از کادر درمانی تقدیر و بسته‌های تبرکی رضوی و بسته‌های پذیرایی متبرک بین آنها توزیع شد.

وی عنوان کرد: توزیع ۶۰۰ بسته سبد کالا ویژه نوروز(ارزاق محرومین)، ۱۰۰۰ بطری روغن یک لیتری برای کمک به سیل زدگان زهکلوت، ساخت سرویس بهداشتی و دیوار کشی منزل برای نیازمندان و تعداد ۴۰۰ متکا برای سیل زدگان زهکلوت از دیگر اقدامات خادمیاران در این مدت بوده است.

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و صبوری مدافعین سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد: خادمیاران رضوی تا ریشه کنی این ویروس همراه مدافعین سلامت خواهند ماند و این همکاری ها ادامه خواهد داشت.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *