جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تلاش خادمیاران رضوی شهرستان «ارزوئیه» برای مقابله با ویروس کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تلاش خادمیاران رضوی شهرستان «ارزوئیه» برای مقابله با ویروس کرونا
*در این راستا با فراهم‌سازی بسترهای لازم برای امداد به مستضعفین و همچنین همکاری خیرین، مبلغی بالغ بر 590 میلیون ریال جمع‌آوری و ۴۵۷ بسته ارزاق با محتویات برنج، گوشت، روغن، ماکارانی، مواد شوینده، میوه و… تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه اظهار کرد: روند خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی از آغاز شیوع بیماری کرونا چشمگیر و قابل ستایش است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین کمال پیمان؛ مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه بیان کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا زندگی مردم را با بحران‌های متفاوتی روبرو کرده است، خادمیاران شهرستان به منظور اجرای وظایف انسانی و دینی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در این زمینه خدمت رسانی چشمگیر و متفاوتی داشته‌اند.

وی افزود: در این راستا با فراهم‌سازی بسترهای لازم برای امداد به مستضعفین و همچنین همکاری خیرین، مبلغی بالغ بر 590 میلیون ریال جمع‌آوری و ۴۵۷ بسته ارزاق با محتویات برنج، گوشت، روغن، ماکارانی، مواد شوینده، میوه و… تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام کمال پیمان اظهار کرد: کانون تخصصی سلامت نیز برای رفع نیازهای نیازمندان در این ایام از ظرفیت‌ خادمیاران پرستار و پزشک فعال در آزمایشگاه‌ها استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت سایر کانون‌های تخصصی خادمیاران شهرستان نیز برای کمک رسانی استفاده شده است، عنوان کرد: با همکاری سپاه پاسداران شهرستان مواد اولیه جهت تولید ماسک تهیه بالغ بر ۴ هزار ماسک توسط خادمیاران تولید و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: با هماهنگی مسئول کانون محله‌ای بخش صوغان و روستای وکیل آباد، گندزدایی چهار روستا در شهرهای وکیل آباد، موتور نصر، دولت آباد و چیل آباد به طور کامل توسط خادمیاران انجام و حداقل یک هفته معابر، وسایل و مکان‌های عمومی ضدعفونی می‌شوند.

کمال پیمان تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عدم ترویج فرهنگ دینی و اسلامی توسط خادمیاران تبلیغی به صورت حضوری و چهره به چهره، با مدیران گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی شهرستان تعامل برقرار شده تا محتوای مناسب ماه رمضان تولید شود.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵۰ فیلم و صوت یک دقیقه‌ای با موضوع اهمیت ماه مبارک رمضان، روزه، انتظار، مناجات و احکام شرعی تولید و از ده روز قبل از آغاز ماه مبارک این فعالیت‌ها شروع شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *