جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی جشن‌های دهه کرامت در استان گلستان از سوی نهادهای ورزشی و فرهنگی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی جشن‌های دهه کرامت در استان گلستان از سوی نهادهای ورزشی و فرهنگی
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان گلستان گفت: در آستانه برگزاری جشن‌های بزرگ دهه کرامت، برنامه‌های متعدد و با شکوهی نسبت به سال‌های قبل اجرا خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز  قاسم مارزلو در جلسه‌ای که با حضور مسئول کانون خادمیاران ورزشی استان برگزار شد، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت در کشور بنا داریم در این دهه، این جشن‌ها با شکوه خاص‌تری در سطح استان برگزار کنیم.
وی افزود: هرساله در دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان از سوی اداره کل ورزش وجوانان و با همکاری هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود که در سال جاری این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان گلستان خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه‌ها از سه شنبه سوم تیر و همزمان با نخستین روز از دهه کرامت به طور رسمی در استان گلستان آغاز خواهد شد.
در این جلسه همچنین سیدرضا حسینی مدیر کانون خادمیاران ورزشی استان گلستان گفت: با توجه با در پیش بودن ایام دهه کرامت، این کانون با حضور خادمیاران خود به استقبال میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) خواهند رفت و برنامه‌های متعددی نیز در این راستا بناست در استان انجام شود.
وی افزود: خادمیاران ورزشی استان گلستان نیز در این ایام از تمام ظرفیت خود برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن های دهه کرامت استفاده خواهند کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *