جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آیین تجلیل و تکریم از خانواده والا مقام شهید «هوشنگ علاپور» در بروجرد برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آیین تجلیل و تکریم از خانواده والا مقام شهید «هوشنگ علاپور» در بروجرد برگزار شد
جمعی از خادمیاران رضوی بروجرد با حضور در منزل شهید هوشنگ علاپور از صبر و مجاهدت خانواده این شهید والا مقام تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از لرستان، شهیدان ستارهای درخشان انقلاب اسلامی هستند که با خودگذشتگی آرامش جامعه، امنیت و آزادی را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند.

امروز کوچه‌هایمان را به نام شهدا مزین کردیم تا یادمان باشد که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه کدام خون شهید است که ما با آرامش به منزل می‌رسیم.

همزمان با دهه آخر ماه صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) خادمیاران کانون خدمت ایثار و شهادت رضوی بروجرد به منظور تکریم و دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل شهید هوشنگ علاپور حضور یافتند.

در این دیدار پدر بزرگوار این شهید با بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی فرزند شهید خود و شهدای دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه این آیین که با نوای دلنشین مداحی و عزاداری همراه بود با اهدای هدایای متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) از خانواده این شهید والا مقام توسط خادمیاران رضوی این شهرستان تجلیل شد.

لازم به ذکر است، شهید” هوشنگ علاپور” در سال ۶۷ در منطقه فکه خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *