جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

دانشجویان نگران وضعیت اسکان خود در دوره امتحانات نباشند

دانشجویان نگران وضعیت اسکان خود در دوره امتحانات نباشند

 

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نگرانی دانشجویان در زمان امتحانات گفت: دانشجویان نگران وضعیت اسکان خود در دوره امتحانات نباشند.

 

 محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری در میان دانشجویان، سناریوهای مختلف را برای زمان امتحانات در دست بررسی دارد که در زمان مقتضی اعلام می‌شود.

وی افزود: تاکید بر این است تا برنامه‌ریزی پایان ترم به نحوی انجام شود که دانشجویان کمتر از خوابگاه‌ها استفاده کنند و یا زمانبندی حضور آنان برای امتحانات پایان‌ ترم به‌گونه‌ای باشد که کمترین همزمانی را در دانشگاه در پی داشته باشد و البته هزینه‌های سربار به دانشجویان و خانواده آنان هم تحمیل نشود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: دانشگاه در بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم آتی نیز از تحقیقات کمیته دیده بانی کویید-۱۹ که طی ماههای اخیر در دانشگاه تشکیل شده و با بولتن های خود رصد و اطلاع رسانی شرایط و راهکار های ملی و جهانی را در زمینه های متاثر از این اپیدمی انجام می دهد استفاده خواهد کرد تا بر اساس بهره گیری از تجارب سایر دانشگاههای داخل و خارج و هماهنگ با دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا و سایر ملاحظات تصمیم گیری کند.

منببع : فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *