جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

مدارس کشور در روزهای بین‌التعطیل هفته آینده تعطیل نیست

مدارس کشور در روزهای بین‌التعطیل هفته آینده تعطیل نیست
از آنجا که در هفته پیش رو ، ۳ روز بین التعطیلی وجود دارد، در بعضی آبراهه های شبکه های اجتماعی مطالبی در مورد تعطیلی مدارس منتشر شده است که این مطالب صحت ندارد.

فردا چهارم آبان ماه است و در تقویم هم روز کاری است ولی از آنجا که روز یکشنبه پنجم آبان ماه مصادف با ۲۸ صفر و ارتحال پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) و شهید شدن امام حسن مجتبی (علیه السلام)، تعطیل است، شنبه بین دو روز تعطیل جمعه و یکشنبه قرار دارد و بین التعطیلی است.

از سوی ديگر روز دوشنبه ششم آبان ماه، روز کاری است ولی روز سه شنبه هفتم آبان ماه مصادف با ۳۰ صفر و شهادت امام رضا (علیه السلام) تعطیل است که در نتیجه روز دوشنبه هم بین دو روز یکشنبه و سه شنبه قرار دارد و بین التعطیلی است.

همچنين روز چهارشنبه هم هشتم آبان ماه، روز کاری است ولی پنج شنبه ها مدارس کشور تعطیل است و در نتیجه روز چهارشنبه هم بین دو روز تعطیل سه شنبه و پنجشنبه قرار دارد و بین التعطیلی است.

این اتفاق باعث شده است که در بعضی کانال ها در فضای مجازی اقدام به اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس شود؛ اخباری که صرفاً ذهن دانش آموزان را گمراه می کند.

پیگیری ها حاکی از این است که آموزش و پرورش اصلاً برنامه ای برای تعطیلی مدارس در روزهای بین التعطیل ندارد و مدارس کشور دایر است.

منبع :فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *