شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

گفت‌وگوی علوم انسانی و علوم پزشکی در قالب یک نشست مجازی

گفت‌وگوی علوم انسانی و علوم پزشکی در قالب یک نشست مجازی

پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چهارمین نشست علمی پیش‌همایش “ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران” را فردا (چهارشنبه 8 اردیبهشت) از ساعت 16 الی 18 به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این نشست علمی که با موضوع “گفت‌وگوی علوم انسانی و علوم پزشکی” برگزار می‌شود، سخنرانان زیر به سخنرانی خواهند پرداخت:

دکتر آرش رشیدیان، مدیر کل علوم، اطلاعات و نشر؛ منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با موضوع “چالش‌های اخلاقی و عدالت بنیان در مدیریت پاندمی کرونا”.

دکتر حمیدرضا نمازی، دانش‌آموخته پزشکی، فسلفه و اخلاق پزشکی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی با موضوع ” نقش و حرف علوم انسانی سلامت در مواجهه با همه‌گیری کرونا”.

و دکتر علیرضا منجمی، استادیار گروه فسلقه علم پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با موضوع “فلسفه پزشکی در مواجهه با کرونا چه می‌گوید؟”

علاقه‌مندان به شرکت و دسترسی به جلسه مجازی این نشست فقط در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند از طریق لینک http://www.ihcs.ac.ir/coronaconf/fa/news/19408 اقدام کنند و بهتر است برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی، به مرورگرهای Firefox، Google Chrome یا Safari دسترسی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، این پژوهشگاه پیش از این نیز در تاریخ 27 فروردین اولین نشست علمی پیش‌‏همایش “ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران” با عنوان «تأملات فلسفی درباره بحران کرونا»، دومین نشست علمی با موضوع «رویکرد تاریخی- اجتماعی به مسئله کرونا» در تاریخ 3 اردیبهشت را برگزار کرده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *