جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

الاخبار: عناصر تروریستی وابسته به اسراییل توسط حماس دستگیر شدند

الاخبار: عناصر تروریستی وابسته به اسراییل توسط حماس دستگیر شدند

یک منبع آگاه امنیتی اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) عناصر تروریستی وابسته به سرویس اطلاعاتی اسرائیل را در غزه دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا این منبع آگاه به روزنامه الاخبار لبنان گفت که حماس طرح خطرناک دستگاه اطلاعاتی اسرائیل که در پوشش گروه‌های وابسته به داعش فعالیت می‌کرد را برملا کرده است.
به گفته این منبع امنیتی، هدف از این طرح ضربه به زیر ساخت‌های نظامی و دولتی در غزه بوده است. عناصر سلفی با هدف ضربه به سیستم‌های راهبردی گروه‌های مقاومت قصد انجام عملیات انتحاری را داشتند.

حماس پس از بازجویی از افراد دستگیر شده به این نتیجه رسید که طرح حمله به زودی اجرا می‌شود و حالت اضطراری به خود گرفته است.
همچنین این منبع آگاه اضافه کرده است که حملات قرار بود همانند حملات قبلی داعش علیه زیر ساخت‌های حماس در غزه، توسط عوامل این گروه تروریستی با استفاده از موتور سیکلت صورت گیرد.
حماس سال گذشته یک عنصر داعش را به علت برنامه ریزی در راستای انجام حملات انتحاری علیه پلیس غزه دستگیر کرد.
بر اساس گزارش الاخبار، حماس در ماه اکتبر سال گذشته (مهر- آبان ۹۸) رژیم صهیونیستی را عامل گرایش جوانان به سمت افکار سلفی گری و همچنین هدایت آنها به سمت انجام حملات انتحاری علیه مواضع حماس در ماه اوت ۲۰۱۹ (مرداد- شهریور ۹۸) می‌داند.
وزیر امور داخلی غزه اوایل هفته در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی متوجه اقدامات مشکوک تعدادی از افراد شده‌اند و با انجام تحقیقات دلایل دستگیری آنها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
طبق این گزارش، مظنونین با هدایت سرویس اطلاعات رژیم اشغالگر در روند انجام اقدامات خرابکارانه علیه مقاومت قرار داشتند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *