جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

پرتاب 70 یاردی ( 64 متری ) بیرانوند در بازی عراق تعجب انگلیسی ها را در پی داشت .

پرتاب 70 یاردی ( 64 متری ) بیرانوند در بازی عراق تعجب انگلیسی ها را در پی داشت .

سرویس ورزشی ” رواپرس ” :

سایت‌های دو نشریه معتبر سان و دیلی میل انگلیس با انتشار ویدئوی یکی از پرتاب‌های بلند علیرضا بیرانوند در بازی با عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، نوشتند پرتاب ۷۰ یاردی (۶۴ متری) بیرانوند برای بینندگان تلویزیونی غیرقابل باور است.

سان که پیش از این هم در مصاحبه‌ای با بیرانوند درباره پرتاب‌های بلند او مطلبی منتشر کرده بود، نوشت: بیرانوند پس از پرتاب ۷۰ یاردی خود در جام ملت‌های آسیا بینندگان تلویزیونی را متحیر کرد. این دروازه بان ۲۵ ساله در جام جهانی با پرتاب‌های بلندش زبان‌ها را به تکان واداشت و همه را شگفت زده کرد و بار دیگر در بازی با عراق چنین کاری کرد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ بیرانوند در جام جهانی پنالتی رونالدو را گرفت و شهرت جهانی پیدا کرد. اما پرتاب دست او در تساوی صفر بر صفر مقابل عراق شاید بلندترین پرتاب او تا کنون بوده باشد. پرتاب بیرانوند تقریبا به اندازه تمام طول زمین بود.

کاربران این رسانه‌ها نیز پس از تماشای این فیلم واکنش‌ها و اظهارنظر‌های جالبی داشتند.

یکی از آن‌ها نوشت، بیرانوند در رشته ورزشی اشتباهی فعالیت می‌کند، او باید روی پرتاب دیسک تمرکز کند.

دیگری نوشت این باید یک رکورد باشد.

سان در ادامه گزارش خود بخش‌هایی از مصاحبه اخیر خود با بیرانوند را منتشر کرده که او گفته بود مایل است فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

این روزنامه در پایان نوشته است: بیرانوند با باشگاه پرسپولیس توافق کرده که می‌تواند ماه جاری این باشگاه را ترک کند و با توجه به بازی‌های ملی اش مشکلی برای کسب مجوز کار نخواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *