جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

بالغ بر یک میلیون زائر از مرزهای خوزستان به کربلا مشرف شده‌اند

بالغ بر یک میلیون زائر از مرزهای خوزستان به کربلا مشرف شده‌اند

مدیر کل امنیتی استانداری خوزستان با بیان اینکه اربعین امسال با حذف روادید استقبال پرشور از مراسم اربعین حسینی شد، گفت: بالغ بر یک میلیون نفر از مرزهای استان خوزستان به کربلا معلی مشرف شدند.

حبیب الله آصفی ظهر امروز در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اربعین امسال با حذف روادید استقبال پرشور از مراسم اربعین حسینی شد، اظهار کرد: بالغ بر یک میلیون زائر از مرزهای استان خوزستان (چذابه و شلمچه) به کربلا معلی مشرف شدند.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال تمام امکانات استان را بسیج کردیم، گفت: تعداد زیادی از خودروهای عمومی مانند ون،  اتوبوس، و چند رام قطار فراهم شد تا زائران را به هر نقطه از کشور که بخواهند برسانند.

مدیرکل امنیتی استانداری خوزستان خطاب به زائرانی که از زیارت برگشته‌اند، بیان کرد: زائران پیش از حرکت به سمت شهرها و استا‌ن‌های خود کمی استراحت کنند؛ در مسیر برگشت مواکب  آماده پذایرایی از زائران هستند و در این خصوص هیچ مشکلی به لحاظ آب و مواد غذایی نداریم.

آصفی عنوان کرد: زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود به خرمشهر آمده‌اند، حتما با آرامش از استان خارج شوند تا با سلامت به مناطق خود رسیده و شاهد هیچ گونه حوادث ناگواری نشویم.

منبع : فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *