جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

کسب رتبه های برتر مسابقات قرآنی ریحانة القلوب توسط قرآن آموزان مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس

کسب رتبه های برتر مسابقات قرآنی ریحانة القلوب توسط قرآن آموزان مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس

دارالقرآن مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران به مناسبت دهه کرامت مسابقه ریحانةالقلوب را در سه گروه سنی ویژه آقایان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، دارالقرآن مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران به مناسبت دهه کرامت مسابقه قرآن با عنوان «ریحانةالقلوب» را ویژه آقایان و در گروه‌های سنی مختلف برگزار کرد که قرآن آموزان مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در این مسابقات حائز رتبه های برتر شدند.

بر همین اساس در این رقابت قرآنی که در روزهای چهارم و پنجم تیرماه سال جاری برگزار شد، شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال به رقابت پرداختند و در رشته حفظ سوره مبارکه “یس”، امیر محمد بنایی، در رشته حفظ سوره مبارکه واقعه ، محمد مهدی حاجی زاده، محمد حسین شیرمحمدی،علی معصومیان و مهدی گلستانی، عناوین برتر را کسب کردند.

بر اساس این گزارش، امیرعلی صادقی، یاسین کریمی، سیدعلیرضا هاشمی، سیدامیرعلی هاشمی، محدحسین یقینی، حسین سُلگی، پارسا محمدی عبدی، امیرعلی بنایی، محمدمهدی طاهری، سینا محمدی، محمدطاها رضایی و امیرمحمد نصیری نیز برگزیدگان این دوره از مسابقات در رشته حفظ ” قصار السور” بودند.

روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تبریک بمناسبت کسب این موفقیت، دوام توفیقات این قرآن آموزان را از خداوند منان مسئلت می نماید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *