شنبه 06 مرداد 1403 - Saturday 27 July 2024

حمایت و استقبال یک دادستان منهتن از صدور حکم دادگاه نیویورک علیه ترامپ

حمایت و استقبال یک دادستان منهتن از صدور حکم دادگاه نیویورک علیه ترامپ

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن روز پنجشنبه از هیات منصفه دادگاه نیویورک در صدور حکم علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا قدردانی کرد و گفت که این هیات منصفه به وظیفه خود عمل کرده است.

به گزارش ایرنا، هیات منصفه‌ی دادگاه نیویورک متشکل از ۱۲ نفر روز پنجشنبه ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را در پرونده پرداخت حق السکوت و ۳۴ اتهام مربوطه مجرم شناخت.

سی بی اس گزارش داد: براگ در مورد اینکه آیا از قاضی حکم زندان درخواست خواهد کرد یا خیر، گفت که تیم او به جای آن در پرونده‌های دادگاه صحبت خواهند کرد.براگ در مواجهه با انتقاد حامیان ترامپ گفت: «تنها صدایی که مهم است صدای هیات منصفه است.»

به گزارش ایرنا،قرار است قاضی دادگاه  ۲۱ تیر ماه حکم مجازات را اعلام کند و حتی در صورت حکم زندان، تا پایان فرجام خواهی ترامپ از دادگاه تجدید نظر، حکم اجرا نمی شود و هیچ یک از این مراحل هم مانع شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ آمریکا نخواهد بود  اما بر فضای سیاسی و کمپین های انتخاباتی بسیار موثر است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین واکنش به حکم محکومیت خود از سوی هیات منصفه دادگاه نیویورک گفت: من کاملا بی گناهم، این حکم یک ننگ است.

رئیس جمهور سابق آمریکا این محاکمه را جعلی و قاضی را فاسد خواند و افزود: قضاوت واقعی روز ۵ نوامبر از سوی مردم (روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) صورت خواهد گرفت

ترامپ تاکید کرد: «بسیار بیگناه هستم و این اقدام از سوی دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شد. کشور ما به سوی جهنم رفته است و این محاکمه از روز اول جعلی بود.»

گزارش ها حاکی است وب سایت کمک های مالی کمپین ترامپ در سال ۲۰۲۴ به دلیل تعداد زیاد بازدیدکنندگان برای کمک پس از محکومیت جنایی او در پرونده نیویورک از کار افتاده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *