یکشنبه 11 شهریور 1403 - Sunday 01 September 2024

ژنرال صهیونیست: توان شکست دادن حماس و حزب‌الله را نداریم / ارتش و (رژیم) اسرائیل به سمت فروپاشی داخلی می‌روند

ژنرال صهیونیست: توان شکست دادن حماس و حزب‌الله را نداریم / ارتش و (رژیم) اسرائیل به سمت فروپاشی داخلی می‌روند

باید قبول کنیم که با زور نمی‌توان اسرا را آزاد کنیم. کابینه جنگ کنونی این رژیم را به سمت جهنم می‌کشد. ارتش ما کوچک و ضعیف است و نیروهای زیادی نداریم.

 یک ژنرال صهیونیست اذعان کرد که این رژیم در جنگ کنونی توان شکست دادن جنبش حماس و حزب‌الله لبنان را ندارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از المیادین، اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی گفت که کابینه جنگ کنونی این رژیم را به سمت جهنم می‌کشد.

وی گفت: ارتش نمی‌تواند در این جنگ علیه حماس و حزب‌الله پیروز شود. ارتش ما کوچک و ضعیف است و نیروهای زیادی نداریم.

ژنرال بریک تاکید کرد: در این وضعیت با گذشت هر روز از جنگ، اوضاع ما بدتر می‌شود. باید قبول کنیم که با زور نمی‌توان اسرا را آزاد کنیم. ارتش و (رژیم) اسرائیل به سمت فروپاشی داخلی می‌روند و کابینه جنگ و به واقعیت سخت اعتراف نمی‌کند. ما به طرز بی سابقه‌ای سیطره بر کشورهای جهان را از دست دادیم و روابطمان با مصر دچار تنش شده است.

پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *