سه شنبه 26 تیر 1403 - Tuesday 16 July 2024

حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه ۲۵ شهید برجای گذاشته است

حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه ۲۵ شهید برجای گذاشته است

رژیم صهیونیستی با حمله به یک مدرسه در جنوب نوار غزه جنایتی دیگر را رقم زد و خبرهای حاکیست که در جریان این حمله تاکنون ۲۵ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، منابع پزشکی اعلام کردند در این حمله که مدارس العوده در شهرک عبسان در شرق خان یونس هدف حمله قرار گرفته تا این لحظه ۲۵ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع پزشکی در برآورد اولیه از تلفات انسانی این بمباران وحشیانه اعلام کرده بودند که در نتیجه این بمباران این مدرسه ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در این مدرسه آوارگان فلسطینی اسکان داده شده بودند.

پیش از این جنایت، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز سه شنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۸ هزار و ۲۴۳ نفر خبر داد.

به گزارش ایرنا این وزارتخانه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۳ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۵۰ نفر شهید و ۱۳۰ نفر دیگر مجروح شدند.

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین نوار غزه، شمار مجروحان این حملات وحشیانه نیز به ۸۸ هزار و۳۳ نفر رسیده است.

با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است و هر روز نیز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *