پنجشنبه 28 تیر 1403 - Thursday 18 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت پدر شهیدان حجازی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت پدر شهیدان حجازی

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حجازی درگذشت پدر ایشان و شهیدان حجازی و رئیس مؤسسه دارالایتام همدان را تسلیت گفت.

به گزارش آستان نیوز، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

‎حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حجازی ،‎جانشین محترم دفتر مقام معظم رهبری

‎با اندوه و تاثر؛ آسمانی شدن پدربزرگوارتان جناب آقای حاج سیدجواد حجازی، خادم الرضا علیه السلام را به جنابعالی، والده مکرمه، اخوان گرامی و مردم خوب همدان تسلیت عرض می کنم.
‎مبارزه با حکومت ستم شاهی در کسوت معلمی و تبعید به مشهد مقدس، خدمات گسترده آن فقید سعید بعد از انقلاب اسلامی خصوصا رسیدگی به یتیمان و احسان پذیران در ابعاد گوناگون بهداشتی، درمانی، آموزشی، معیشتی و در راس همه این مجاهدت ها، تقدیم دو شهید گرانقدر به انقلاب اسلامی، الگوی یک زیست مومنانه و مجاهدانه یک انسان با ایمان و خدوم را به نمایش می گذارد.
‎در جوارمضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء، از خداوند متعال برای آن عزیز فقید رضوان الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش در جنت الماوی؛ و شکیبایی و پاداش معنوی برای جنابعالی و بازماندگان معزز مسالت می نمایم.

‎احمد مروی
‎تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *