شنبه 30 تیر 1403 - Saturday 20 July 2024

افزایش ۲۰ درصدی حضور زائران ایرانی در عراق

افزایش ۲۰ درصدی حضور زائران ایرانی در عراق

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به حضور زائران ایرانی در ایام محرم در کربلا گفت: امسال در ایام محرم حضور زائران ایرانی در عراق و عتبات عالیات ۲۰ درصد افزایش داشته است.امسال با وجود گرمای شدید هوا به حمدالله هیچ مشکلی در گرمازدگی نداشتیم زیرا زمان توقف در مرزها به حداقل رسیده و سریع کارها انجام می‌شود. از طرفی خود زائران نیز ترددهای خود را مدیریت کرده و در زمان گرمای هوا تردد نمی‌کنند.
سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور زائران ایرانی در ایام محرم در عراق گفت: امسال در ایام محرم سفر به عراق و عتبات عالیات و حضور زائران ایرانی در عراق ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به عبور ۱۴۵ هزار نفر از مرز مهران از ابتدای ماه محرم تا کنون افزود: آنگونه که آمارها نشان می‌دهد در تاسوعای امسال حضور هموطنان از مرز مهران بیش از ۴ برابر نسبت به سال قبل بیشتر شده است. میراحمدی گفت: هم اکنون عبور از هر دو سوی مرز و حمل و نقل در داخل عراق بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، در داخل عراق هم خدمات به خوبی انجام می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: امسال با وجود گرمای شدید هوا به حمدالله هیچ مشکلی در گرمازدگی نداشتیم زیرا زمان توقف در مرزها به حداقل رسیده و سریع کارها انجام می‌شود. از طرفی خود زائران نیز ترددهای خود را مدیریت کرده و در زمان گرمای هوا تردد نمی‌کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *