جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ساری برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ساری برگزار شد

به همت کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ساری برگزار شد. انتظار مردم از مسئولان ادامه راه خدمت متواضعانه و مجاهدانه حضرت الله رئیسی و همراهان ایشان است.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ محمد اسماعیل امام‌زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در آیین بزرگداشت شهادت رئیس جمهور شهید و یاران شهیدش که با حضور خادمیاران استان در مسجد بقیه الله اعظم (عج) شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه فقدان شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت سخت و جانکاه است گفت: انتظار مردم از مسئولان ادامه راه خدمت متواضعانه و مجاهدانه حضرت الله رئیسی و همراهان ایشان است.
وی با اشاره به اجرای بالغ بر 100 برنامه و مجلس بزرگداشت و یادبود بعد از انتشار خبر شهادت رئیس جمهور از سوی کانون‌های خدمات رضوی در دیار علویان افزود:  شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی حق بزرگی در ارائه خدمات صادقانه بر گردن مردم به ویژه مجموعه شبکه خادمیاران رضوی به ویژه مازندران با بیشترین خادمیار رضوی را دارد.
امام‌زاده با اشاره به توصیفات مقام معظم رهبری در مورد رئیس جمهور شهید افزود: در وصف ایشان همین بس که مقام معظم رهبری خصوصیاتی را وصف کردند که درباره کمتر شهیدی از انقلاب یاد می‌کردند.
وی گفت: ماجرای حیات و شهادت آیت الله رئیسی مشابه زندگی و شهادت شهید مظلوم بهشتی، سرشار از خصوصیاتی همچون سعه صدر بیکران بود که در اوج اتهام زنی به وی منشاء خدمات شایان بود و مردم آن را بخوبی لحاظ کردند.
وی ادامه داد: خصلت ارزشی، مظلومانه، متواضعانه و بی حاشیه برای خدمت آیت الله رئیسی به حدی جلوه‌گر بود که در یکی از مناظرات انتخاباتی بیان داشت؛ اگر با این اتهامات مردم بیشتر مورد لطف و خدمت قرار می‌گیرند با عمق جان همه اتهامات را می‌پذیرم.
امام‌زاده افزود: شهید رئیسی با این منش تراز، ریاست جمهوری را به اوج رساند و انتظارات مردم از رئیس جمهور بعدی ادامه راه خدماتی این شهید بزرگوار است.
وی تاکید کرد: امید است این روش و منش آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم خاصه مستضعفین برای روئسای جمهور بعدی و مسئولان ملاک عمل قرار گیرد.
شایان ذکر است، آئین بزرگداشت رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار و یاران شهیدش با حضور مردم و خادمیاران رضوی دبیرخانه مازندران با مرثیه سرایی، سینه زنی، سخنرانی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) جنوب شهر ساری برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *