جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی اردوی جهادی یک روزه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اراک

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برپایی اردوی جهادی یک روزه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اراک

خادمیاران و یاوران رضوی اراکی در آخرین چهارشنبه تیرماه در قالب اردوی جهادی در منطقه انبار جهاد به ارائه خدمت پرداختند.در پایان مراسم نیز با اهدای جوایز از نوجوانان فعال مسجد تقدیر شد و عزاداران میهمان سفره کرامت رضوی بودند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ این اردو در آخرین چهارشنبه تیرماه همزمان با یازدهم ماه محرم به همت کانون‌های تخصصی خدمت رضوی شهرستان اراک در مسجد امام حسین (ع) انبار جهاد برگزار شد.

در این اردوی یک روزه کانون محله‌ای مسجد امام حسین (ع) از ظرفیت تمامی کانون‌های تخصصی خدمت رضوی شهرستان اراک استفاده و خدماتی نظیر پزشکی با ۸۰ ویزیت رایگان توسط کانون سلامت، مشاوره حقوقی به ۱۸ نفر توسط کانون حقوقی، برپایی کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی رضوی و تحکیم بنیان خانواده با حضور ۴۰ بانو و اجرای سرود توسط نونهالان مهدالرضا (ع) ارائه شد.

دیدار با خانواده شهید مرتضی نوذری نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم به همت کانون ایثار و شهادت و کانون خدمت رضوی این مسجد بود. بعد از اقامه نماز مغرب و عشا خادمیاران و نمازگزاران این مسجد به قرائت صلوات خاصه و زیارت امین الله پرداختند و بعد از سخنرانی و توسل به حضرت رضا (ع) در شب شهادت امام زین العابدین (ع) روضه خوانی کردند.

در پایان مراسم نیز با اهدای جوایز از نوجوانان فعال مسجد تقدیر شد و عزاداران میهمان سفره کرامت رضوی بودند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *