شنبه 07 مهر 1403 - Saturday 28 September 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک خادمیاران کانون خدمت رضوی قائمشهر به نیازمندان و محرومان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک خادمیاران کانون خدمت رضوی قائمشهر به نیازمندان و محرومان

 

مسئول دفتر مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر خدمات یک ماهه این مرکز را در جهت رفع نیاز اقشار مستمند برشمرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از مازندران محمدصادق فاضل زاده با بیان خدمات ارائه شده به اقشار مستمند جامعه افزود: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر طی یک ماه گذشته تعداد ۲۶۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.
وی ادامه داد: همچنین ۶۳۶ مورد اطعام دهی و اجرای طرح اهدای نان و ۲۶۱ مورد کمک نقدی، پرداخت وام و تهیه و اهداء تجهیزات جمعا به ارزش ۲۰۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جهت این امور هزینه شده است.
فاضل زاده با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامت جامعه هدف بیان داشت: مبلغ ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در قالب مبارزه با ویروس کرونا، خدمات پزشکی و درمان و حوزه مشاوره توسط این کانون، مصرف شده است .
وی افزود: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در راستای ترویج و گسترش سیره رضوی، علاوه بر فعالیت های عمرانی و تعمیرات و بازسازی منازل نیازمندان با هزینه ای به مبلغ ۴۶۵ میلیون ریال، فعالیت های فرهنگی در مناسبت ها و برنامه های تبلیغی و توزیع ۶۰۰ بسته فرهنگی جمعا به ارزش ۲۷ میلیون ریال و همچنین تهیه و اهداء گوشی همراه، تبلت، نوشت افزار و البسه به ارزش ۴۸۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به دانش آموزان خانواده های بی بضاعت را نیز انجام داده است .
فاضل زاده همچنین به اجرای طرح قربانی در هر ماه قمری به نیت سلامتی امام زمان(عج) اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح مبلغ ۱۲۷ میلیون ریال، هزینه و تبرک آن در سفره ۹۰ خانواده نیازمند جای گرفت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *