شنبه 07 مهر 1403 - Saturday 28 September 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / هم‌آوائی شهروندان مشهدی‌ با گروه سرود آوای رضوان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / هم‌آوائی شهروندان مشهدی‌ با گروه سرود آوای رضوان
با همکاری مشترک دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نماهنگ جدیدی از گروه سرود آوای رضوان با تصاویر و هم‌نوایی مردم مشهد تولید و منتشر شد.

امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی در گفت‌وگویی با اشاره به تولید یک محصول فرهنگی‌ـ‌رسانه‌ای متناسب با عید نیمه شعبان و شرایط شیوع بیماری در کشورمان گفت: با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، یک نماهنگ با هدف شادی‌آفرینی و امیدبخشی در ایام حضور مردم در منزل آماده‌ و از امروز در فضای رسانه‌ای منتشر شد.
وی با بیان دیگر جزئیات این برنامه افزود: این نماهنگ در فضای سه مجتمع مسکونی، در سه نقطه از شهر مشهد اعم از بلوار نماز، بلوار فردوسی و منطقه رسالت مشهد و با مشارکت هنرمندان گروه سرود آوای رضوان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و ساکنان این مناطق ضبط و تولید شده است.
بهنام تأکید کرد: با توجه به شرایط منع حضور در اجتماعات عمومی به خاطر شیوع ویروس کرونا، ساکنان این سه منطقه با هم‌نوایی از داخل ایوان‌ و پشت پنجره منازل و با رعایت فاصله در کنار گروه آوای رضوان، به تولید این سرود کمک کرده‎اند.
وی همچنین با بیان اینکه اشعار با موضوع حضرت مهدی(ع) و سلامت برای این گروه سرود در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از دو روز گذشته، فایل صوتی اشعار از مسیر فضای مجازی برای ساکنان این مناطق ارسال شد تا با خواندن و مسلط شدن به شعر، بتوانند با گروه سرود همخوانی کنند.
به گفته این مقام مسئول در آستان قدس رضوی، برای تولید این نماهنگ 4 دقیقه‌ای همه هماهنگی‌ها شامل تأمین تجهیزات سخت‌افزاری اعم از 20 دوربین فیلمبرداری و سیستم‌های صوتی و تأمین لوازم بهداشتی برای حضور ایمن اعضای گروه سرود در فضای باز صورت گرفت.
گفتنی است، در تعطیلات نوروز امسال، 6 نماهنگ از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت مناسبت‌های ملی و مذهبی تولید و در فضای مجازی منتشر و یا از شبکه‌های ملی سیما پخش شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *