دوشنبه 11 تیر 1403 - Monday 01 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مرقد مطهر شهدای کرمان توسط خادمان رسانه رضوی غبارروبی و عطر افشانی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مرقد مطهر شهدای کرمان توسط خادمان رسانه رضوی غبارروبی و عطر افشانی شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت شهدای مقاومت با حضور خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) استان کرمان گلزار شهدای این شهر غبارروبی و با گلاب عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس و به نیابت از خادمیاران رضوی کشور در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی از جان و مال خویش گذشتند و خون خود را برای تداوم و سربلندی انقلاب هدیه کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام راحل فرمودند: «همین تربت پاک شهیدان تا قیامت مزار عاشقان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهدبود» اظهار کرد: خادمان رسانه ای که به نام امام رضا(ع) توفیق خدمت یافتند می‌توانند در مسیر خدمت به امام هشتم به محضر شهدا توسل پیدا کنند و خوب است که نقش شهدا را به نسل حاضر در جامعه معرفی کنند.

شجاعی، مکتب حاج قاسم را امتداد نهضت عاشورا و زمینه ساز ظهور دانست و گفت: مکتب سلیمانی یک فصل رویش برای نسل چهارم انقلاب مثل شهدای مدافع حرم است.

وی از برگزاری پنجمین یادواره لاله‌های رضوی در هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی خبرداد و گفت: در این یادواره که خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس حضور خواهند داشت سردار محمدرضا حسنی سعدی از آزادگان و یادگاران دفاع مقدس به روایتگری و نقل خاطره از شهید سلیمانی خواهد پرداخت و در ادامه گروه همخوانی و سرود «بهشت حضور» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *