شنبه 06 مرداد 1403 - Saturday 27 July 2024

اذعان تل‌آویو به درماندگی نظامیانش در غزه/ گرفتاری در جهنم جبهه شمالی

اذعان تل‌آویو به درماندگی نظامیانش در غزه/ گرفتاری در جهنم جبهه شمالی

رسانه های رژیم صهیونیستی به فرسودگی و خستگی نظامیان این رژیم در جنگ علیه نوار غزه اذعان کردند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: پس از گذشت قریب به ۳۰۰ روز از جنگ نوار غزه ، نیروها فرسوده شده‌اند. همزمان اوضاع در شمال نیز به قوت خود باقی است و در کرانه باختری نیز نظامیان ما درگیر هستند.

این رسانه ها افزودند: حزب الله طی هفته گذشته، ۱۶ بار به شهرک هایی که در فاصله بیش از پنج کیلومتری از مرز لبنان قرار دارند و هنوز از سکنه خالی نشده، حمله کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به اظهار نظر روز سه شنبه «یوآو کیش» وزیر آموزش و پرورش این رژیم مبنی بر اینکه سال تحصیلی در شمال فلسطین اشغالی در موعد مقرر شروع نخواهد شد، اعلام کردند: اگر سال تحصیلی در شمال (سرزمین های اشغالی) در زمان مقرر شروع نشود، این به مفهوم فروپاشی اجتماعی و اقتصادی شهرک ها و ساکنان آن است.

این موضع گیری رسانه های صهیونیستی در حالی است که با وجود گذشت قریب به ۳۰۰ روز از جنگ غزه، ارتش رژیم اسرائیل در باتلاق گرفتار شده و نظامیان آن مایل به ادامه جنگ نیستند و هر روز رزمندگان مقاومت شماری از آنها را شکار و ادوات و تجهیزات آنها را منهدم می کنند.

در جبهه شمالی نیز ضربات حزب الله، اشغالگران را به ستوه آورده و روز گذشته وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سال تحصیلی در این مناطق در موعد مقرر شروع نخواهد شد؛ موضوعی که سبب شد «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین این رژیم آن را به منزله کرنش و تسلیم شدن در برابر حزب الله قلمداد کند.

به گزارش ایرنا وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی پیشتر نیز ضمن اعتراف به موفقیت عملیات‌های موشکی و پهپادی حزب‌الله در جبهه شمالی گفته بود که این ترس وجود دارد که در پی این حملات به شمال فلسطین اشغالی، سال تحصیلی آینده مختل شود.

یوآو کیش افزود: تغییر نکردن وضعیت در جبهه شمال تا اول آگوست (۱۱ مرداد) شکست تلقی و تداوم این حملات مانع بازگشایی مدارس خواهد شد.

حزب‌الله لبنان طی چند ماه گذشته در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین و فرار دهها هزار نفر از آنها از این مناطق شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *