شنبه 06 مرداد 1403 - Saturday 27 July 2024

دانشگاه آمریکایی درگیر تامین خوابگاه دانشجویی

دانشگاه آمریکایی درگیر تامین خوابگاه دانشجویی

 

یک دانشگاه آمریکایی به دلیل ثبت نام تعداد بیشتری دانشجو نسبت به سال های قبل با مشکل کمبود خوابگاه مواجه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ای بی سی، دانشگاه مرکزی کارولینای شمالی هم اکنون با مشکلی مواجه شده که موجب شده بسیاری از دانشجویان خوابگاهی در وضعیتی مبهم قرار بگیرند و ندانند برای سال تحصیلی پیش رو در کجا استقرار خواهند یافت.

بر این اساس، برخی دانشجویان این دانشگاه مانند سامیا هاوارد، دانشجوی دانشگاه مرکزی کارولینای شمالی، احتمالاً سال دوم تحصیل خود را مشغول رانندگی بین دو پردیس دانشگاه باشد که از هم فاصله دارند. زیرا به او اعلام شده که در سال دوم تحصیل خود از اقامت در خوابگاه دانشگاه محروم است.

این دانشجو گفت طی کردن این مسیر برای حضور در کلاس درس برای من هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت. چراکه مجبور به پرداخت هزینه ای گزاف برای پول بنزین هستم. چراکه هر روز کلاس دارم. پیش از این کارم خیلی راحت بود. چون خوابگاه من در محوطه دانشگاه بود. جاییکه کلاس های درسم برگزار میشود.

به او و چند دانشجوی دیگر ایمیلی ارسال شده مبنی بر اینکه دانشگاه قادر به تامین مسکن آنها قبل از اولین روز برگزاری کلاس ها نیست. در این ایمیل همچنین آمده است که دانشگاه  به دنبال یافتن فضاهایی برای تخصیص به دانشجویان است.

دانشجوی دیگری گفت: شرایط خیلی سخت است. مسئولان دانشگاه نمی توانند مسکن ما را تامین کنند زیرا از سال تحصیلی جدید دانشجویان سال اول زیادی وارد دانشگاه می شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *