یکشنبه 15 مهر 1403 - Sunday 06 October 2024

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران: نامه رهبری به دانشجویان آمریکایی هویت تمدنی داد

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران: نامه رهبری به دانشجویان آمریکایی هویت تمدنی داد

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: مقام معظم رهبری در نامه خود به دانشجویان آمریکایی عنوان کردند که شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید. این نگاه ویژه، آن‌هم در شرایطی که بایکوت سنگین از سوی رسانه‌های بزرگ برای جلوگیری از انتشار اخبار صورت می‌گیرد، یک هویت تمدنی به دانشجویان خواهد بخشید. این هویت ناشی از دیده شدن اظهارات و موضع‌گیری‌های ایشان در سطح مجامع بین‌المللی است.

سعید زعیمی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهراندر گفت‌وگو با ایسنا، نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا را عمیق خواند و اظهار کرد: نقطه عطف و کانون‌های اولیه وجدان‌های بیدار در نهادهای روشنفکری مانند دانشگاه است و این تحریک‌پذیری و اقدامات پس از آن ابتدا از فضای دانشگاهی آغاز می‌شود و سپس به سایر بخش‌های جامعه تسری پیدا می‌کند. دانشجویان آمریکایی نشان دادند که در برابر ظلم ساکت نمی‌نشینند و با وجود برخورد قهری دولت، مسیر حق‌خواهی خود را ادامه خواهند داد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری در این نامه عنوان کردند که شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید. این نگاه ویژه، آن‌هم در شرایطی که بایکوت سنگین از سوی رسانه‌های بزرگ برای جلوگیری از انتشار اخبار صورت می‌گیرد، یک هویت تمدنی به دانشجویان خواهد بخشید. این هویت ناشی از دیده شدن اظهارات و موضع‌گیری‌های ایشان در سطح مجامع بین‌المللی است.

به گفته وی، “مشت آهنین” که رهبری در تعبیر سیاست‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند، برای آگاهی افکار عمومی از عمق جنایات این رژیم جنایتکار بود و با توجه به خطاب قرار دادن دانشجویان آمریکا، نامه رهبری برای دانشجویان آمریکایی حق‌طلب دلگرم‌کننده است.

زعیمی بیان کرد: رهبر انقلاب در این نامه جایگاه رژیم صهیونیستی را در منطقه و آسیا به درستی تشریح کرده‌اند تا تمام سناریوهای غیرواقعی این رژیم که در سایه پول‌پاشی به رسانه‌های مستکبر جهانی صورت گرفته، نقش بر آب شود.

رهبر انقلاب در این نامه عنوان کرده‌اند که بیدار شدن وجدان‌ها و تغییر سرنوشت جنگ امری حتمی است و به گفته ایشان حقیقت در حال آشکار شدن است. توصیه برای مطالعه قرآن نیز به دلیل تأکید این کتاب آسمانی بر ظلم‌ستیزی است.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی در تمام نقاط جهان باید با ادامه حق‌طلبی و حمایت از مردم فلسطین، چراغ حق‌خواهی در جهان را همچنان روشن نگه دارند و نباید اجازه داد در میان هیاهوهای رسانه‌ها، فریاد حق‌طلبی به حاشیه رود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *