یکشنبه 10 تیر 1403 - Sunday 30 June 2024

باقری: دولت جدید از ظرفیت‌های بین‌المللی دولت سیزدهم بهره خواهد برد

باقری: دولت جدید از ظرفیت‌های بین‌المللی دولت سیزدهم بهره خواهد برد

سرپرست وزارت خارجه کشورمان : شهید امیر عبداللهیان یک دیپلمات انقلابی بود و هراسی از ورود به میدان‌های پرخطر نداشت. وقتی وارد میدان خطر می شد به دنبال بازی‌گردانی حرفه ای بود و به جای اینکه در میدان تحت تاثیر فضا قرار گیرد خود چارچوب را طراحی می کرد و سرنوشت و مسیر را به نفع جمهوری اسلامی رقم می زد.

 سرپرست وزارت امور خارجه گفت: دولت آینده قطعا از ظرفیتی که در روابط بین‌الملل از سوی شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیر عبداللهیان ایجاد شد، در تامین منافع ملی استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، علی باقری کنی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مراسم چهلمین روز شهدای خدمت و شهید امیر امیر عبداللهیان در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم گفت : وزیر خارجه شهید کشورمان ویژگی های خاص و مهمی داشت و یکی از این ویژگی ها، مسیر نورانی بود که در سیاست خارجی و وزارت امور خارجه طراحی کرد و ماندگار شد.

سرپرست وزارت خارجه کشورمان افزود: شهید امیر عبداللهیان یک دیپلمات انقلابی بود و هراسی از ورود به میدان‌های پرخطر نداشت. وقتی وارد میدان خطر می شد به دنبال بازی‌گردانی حرفه ای بود و به جای اینکه در میدان تحت تاثیر فضا قرار گیرد خود چارچوب را طراحی می کرد و سرنوشت و مسیر را به نفع جمهوری اسلامی رقم می زد.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبداللهیان و شهدای خدمت در سالروز ولادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی با حضور خانواده شهدای خدمت برگزار شد.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، تعدادی از وزرا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و فرماندهان لشکری و کشوری نیز در این مراسم حضور داشتند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *