دوشنبه 08 مرداد 1403 - Monday 29 July 2024

مهاجم ایرانی همراه وینگر بایرن مونیخ در لیست استرالیا

مهاجم ایرانی همراه وینگر بایرن مونیخ در لیست استرالیا

در لیست تیم ملی استرالیا نام دو بازیکن در شرایطی دیده می‌شود که تا پیش از این، آرنولد نسبت به حضور آنها نظر مشخصی نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا در لیست جدید ساکروس‌، از نستور ایرانکوندا مهاجم 18 ساله و آینده‌دار فوتبال این کشور که قرار است سال آینده را در بایرن مونیخ بگذراند، تا در دو بازی مقابل بنگلادش و فلسطین در مقدماتی جام جهانی 2026 به میدان برود. این در حالی است که مدتی قبل بایرن مونیخ نسبت به عدم دعوت او ابراز ناراحتی کرده بوده و این بازیکن که فصل را در تیم آدلاید یونایتد گذارنده بود، پس از اینکه در تیم امید استرالیا بازی می‌کرد، حالا برای نخستین بار در لیست تیم قرار می‌گیرد.

این لیست یک سورپرایز دیگر نیز دارد و آن دعوت دنیل ارزانی مهاجم 25 ساله تیم ملبورن ویکتوری است که این مهاجم استرالیایی-ایرانی، ابتدا در سال 2018 با پیوستن به منچسترسیتی، به تیم ملی استرالیا هم در سن 18 سالگی دعوت شد، اما حضور او در این مدت دوام نداشت تا در نهایت پس از نزدیک به 3 سال، دوباره به تیم ملی بزرگسالان اضافه شود.

استرالیا تا کنون در مرحله مقدماتی شکست نخورده و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده و در واقع آرنولد امید دارد با دعوت از این دو نفر، این شانس را برای آنها قائل شده تا شاید در ادامه دوران حرفه‌ای‌شان به تیم ملی کشورشان نیز کمک کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *