شنبه 30 تیر 1403 - Saturday 20 July 2024

نعیم قاسم: دشمن می‌داند که نباید مرتکب حماقت شود

نعیم قاسم: دشمن می‌داند که نباید مرتکب حماقت شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی مرتکب حماقت شود، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در این باره اظهار کرد: نتانیاهو باید خوب بداند که اگر نبرد را طولانی‌تر کند، بیشتر از مقاومت و فلسطینی‌ها، این رژیم وارد یک روند فرسایشی خواهد شد.

طبق گزارش شبکه «الجزیره مباشر»، وی تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند حماقت کند؛ چراکه خوب می‌داند در چنین صورتی تاوان سنگینی خواهد داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: جبهه لبنان در عرض ۹ ماه به قدرت بازدارندگی بزرگی دست یافت و توانست به جای یک نبرد بزرگ، جنگ را در چارچوبی محدود مدیریت کند.

نعیم قاسم افزود: جبهه لبنان خسارات قابل توجهی چه با جابجایی حدود ۱۰۰ هزار نفر و چه تلفات نظامی، تجهیزاتی و اقتصادی، به دشمن اسرائیلی وارد کرد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *