جمعه 15 تیر 1403 - Friday 05 July 2024

آنروا: ویرانی غزه «غیرقابل توصیف» است

آنروا: ویرانی غزه «غیرقابل توصیف» است

آنروا اعلام کرد: برداشتن آوار از غزه سال‌ها طول می کشد و بهبودی از آسیب‌های روانی ناشی از جنگ نیز ممکن است که به سال های بیشتری نیاز داشته باشد.

 سازمان آنروا امروز (دوشنبه) در پیامی نسبت به وضعیت نوار غزه در نتیجه ویرانی گسترده خانه‌ها و تخریب نیمی از آنها در این باریکه هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، همزمان با تداوم حملات، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» (توئیتر سابق) اعلام کرد که ویرانی در غزه غیرقابل توصیف است و نیمی از ساختمان‌های این باریکه ویران شده است.

آنروا همچنین اعلام کرد: برداشتن آوار از غزه سال‌ها طول می کشد و بهبودی از آسیب‌های روانی ناشی از جنگ نیز ممکن است که به سال های بیشتری نیاز داشته باشد.

این سازمان در ادامه تاکید کرد: این درد و رنج فلسطینی‌ها باید پایان یابد.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۴۸ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *