چهارشنبه 13 تیر 1403 - Wednesday 03 July 2024

نویدکیا: بازی با پرسپولیس برای ما هم خیلی مهم است اما سبک خود را تغییر نمی‌دهیم

نویدکیا: بازی با پرسپولیس برای ما هم خیلی مهم است اما سبک خود را تغییر نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پرسپولیس برای شخصیت ما خیلی مهم است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت:‌ همه حساسیت‌های این بازی را می‌دانند. برای پرسپولیس و حتی ما خیلی مهم است. شاید بگویند در جایگاه ما تاثیری ندارد اما از لحاظ شخصیتی خیلی مهم است که بازی خوب و باکیفیتی انجام بدهیم. جدا از هر نتیجه‌ای باید تمام تلاش خود را بکنیم.وی افزود: پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج فوق‌العاده خوبی گرفته و کیفیت خیلی خوبی از خودش نشان داده است. این می‌تواند کار ما را خیلی سخت کند. در فاز هجومی بهترین تیم ایران هستند و در نیم فصل دوم گل‌های بسیار زیادی زده‌اند.سرمربی مس ادامه داد: این نشان دهنده کار سخت ما است و باید با تمرکز بازی کنیم تا در ابتدا باید یک بازی خوب انجام دهیم. برای من همیشه مهم این است که تیمم بازی با کیفیتی انجام دهد و در مرحله بعد بتوانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه هفته گذشته در نیمه اول بازی مقابل استقلال خوزستان چندان باکیفیت بازی نکردیم.نویدکیا درپاسخ به این سوال که با توجه به شرایط بازی فردا آیا سبک بازی هجومی و شناور مس رفسنجان را مقابل پرسپولیس تغییر می‌دهد، گفت: هیچ وقت به خاطر شرایط تیم دیگر ساختار خودمان را تغییر نمی‌دهیم و به خاطر خودمان بازی می کنیم . همیشه هم این کار را انجام دادیم و الان هم می‌خواهیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم. تفاوتی برای ما نمی‌کند چه اتفاقی در بالا و پایین جدول می‌افتد. فردا هم باید همان فوتبالی که خودمان می خواهیم نشان بدهیم و کیفیت خوبی داشته باشیم.
وی درمورد اینکه آیا اظهاراتش در نشست خبری هفته گذشته و اشاره به مشکلات مالی مس رفسنجان و احتمال ادامه ندادن همکاری با این باشگاه روی عملکرد مس در دیدار حساس فردا و نیمه نهایی جام حذفی تاثیر دارد، گفت:‌ طبیعی است که تاثیر داشته باشد. هفته گذشته تیم من مقابل تیم استقلال خوزستان از تیم‌های پایین جدول باخته است. بعد از بازی هم گفتم اگر قصد داشتم بهانه بیاورم، می‌توانستم بهانه‌های زیادی بیاورم.سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: تیم من به دلیل شرایط اقتصادی که دارد باید هفت ساعت با اتوبوس به انزلی برود و یک بازی برگزار کند. بازی ساعت 8 شب بوده و 10 شب به پایان رسیده است. تا از رختکن بعد مسابقه بیرون بیاییم ساعت 11 یا 11:30 شب بود. تا بچه‌ها در رستوران غذا خوردند، تازه ساعت 12:30 نیم شب راه افتادیم. ساعت 5:30 یا 6 صبح رسیدیم و بچه‌ها اصلاً نخوابیدند. نویدکیا گفت:‌ همان موقع باید به کرمان پرواز می‌کردیم و بار دیگر با اتوبوس به رفسنجان برویم. به دلیل این شرایط تیم من شادابی مورد نیاز را مقابل استقلال خوزستان نداشت. اینها همه بحث مالی است و همچنان شاهد این مشکلات هستیم. فکر می‌کنم دیگر کافی است و به اندازه کافی در موردش حرف زده‌ام. زشت است که بخواهم بیش از حد در این مورد صحبت کنم. دیگر این موضوع به شرکت مس برمی‌گردد که می‌خواهد چه تصمیماتی برای آینده بگیرد. هفته‌های قبل هم گفتم، فکر نمی‌کنم که با این شرایط بتوانم به این تیم کمک کنم.
وی درخصوص اینکه کیفیت بالای بازی مس رفسنجان مقابل استقلال هواداران این تیم را امیدوار کرده که مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی به نمایش در بیاورند اما از طرفی افت شاگردانش در هفته‌های اخیر و شکست از استقلال خوزستان، نگرانی‌ آنها را افزایش داده و این مرز بین امید و ناامیدی تا چه اندازه عملکرد تیمش را تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: می‌دانم شما عزیزان (خبرنگاران) یک مقدار استقلالی و یک مقدار پرسپولیسی هستید! برخی سوالی می پرسید که خودتان یا برعکس استفاده کنید. می‌دانم بی‌قصد و غرض گفتید. فقط به کیفیت تیم خود کار دارم. آن بازی استقلال هم همین شد که بعدش کمی سوءتفاهم پیش آمد. اینجا هر صحبتی انجام می‌دهم در مورد تیم خودم است.سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: سعی می‌کنیم تا جایی که بتوانیم با کیفیت بازی کنیم. برای من اصل فوتبال ارائه یک فوتبال جذاب و باکیفیت خوب است. در کنارش هم می‌خواهیم نتیجه بگیریم. این را هم قبول دارم که اگر قرار باشد تیمی خوب بازی کند اما نتیجه نگیرد، به درد نمی‌خورد. امیدوارم بتوانیم در عین بازی با کیفیت، نتیجه خوبی هم بگیریم.نویدکیا در مورد ادبیاتش که محبوب هواداران فوتبال است و اشتباهاتش را گردن می‌گیرد و اینکه آیا ممکن است به فراخور زمان ادبیاتی را به کار بگیرد که دیگر مختص به او نیست و به نوعی ایرانیزه شود، تصریح کرد: در 2 سالی که سپاهان بودم مخصوصاً سال دوم روزهای سختی گذراندم اما سعی کردم برای خودم و شغلی که برای خودم ترسیم کردم، همان مسیر را ادامه دهم. نمی‌دانم تا چه حدی می‌توانم و بی‌دلیل حرف نمی‌زنم. همانطور که در سپاهان از روز اول گفتم نمی‌خواهم وارد مقوله داوری و حاشیه‌ای شوم و دیگر هرگز حرفی نزدم.
وی ادامه داد: سعی می‌کنم درباره آن چیزی که دوست دارم حرف بزنم. به هر حال شاید یک مربی بر اثر فشار بازی از کوره در برود؛ مخصوصاً در مسابقات حساس. برخی مسائل طبیعی است. سعی می‌کنم بازی که تمام شد همه چیز را فراموش و مشکلات تیم خودم را حل کنم.سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا حامد لک قرار است فردا درون دروازه قرار بگیرد یا داود نوشی صوفیانی، گفت: هفته قبل نوشی صوفیانی را بازی دادم چرا که در جام حذفی حامد لک را در اختیار نداریم و باید به او فرصت می‌دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. فردا تصمیم می‌گیریم که کدام‌شان بازی کنند.نویدکیا درمورد اینکه آیا فردا بازی دفاعی را در دستور کار قرار می‌دهد و به فکر تک امتیاز است یا برای پیروزی به دنبال بازی هجومی است، خاطرنشان کرد: باز یا بسته بازی کردن یک تیم در شرایط خاص متفاوت است. مثلاً در نیمه اول بازی جام حذفی مقابل تراکتور، عقب بازی کردیم. نسبت به شرایط بازی استراتژی در نظر می‌گیریم و سعی بر انجام آن داریم. در مورد کیفیت دوست دارم تیم من همیشه هجومی و کیفیتش خوب باشد اما در شرایط واقعی فوتبالی جاهایی شرایطی به وجود می‌آید که مقداری برنامه‌ریزی می‌کنیم که به مشکل نخوریم. مثل کاری که مقابل تراکتور در تبریز انجام دادیم. باید نسبت به شرایط مسابقه فردا تصمیم بگیریم.وی درمورد نفرات غایب تیمش در بازی فردا، گفت: فردا همه بازیکنان را به جز مهدی ترکمان مصدوم در اختیار داریم.#محرم_نویدکیا#پرسپولیس#مس_رفسنجان
انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *