جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ هاشمی: عدالت رعایت می‌شد، شمشیربازی تاریخ‌سازی می‌کرد

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ هاشمی: عدالت رعایت می‌شد، شمشیربازی تاریخ‌سازی می‌کرد

 وزیر ورزش و جوانان درباره نتایج کاروان المپیک ایران گفت: اگر عدالت رعایت می‌شد شمشیربازی می‌توانست تاریخ‌سازی کند و مدال به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز که برای تماشای رقابت رضا علیپور در محل مسابقات سنگ نوردی المپیک ۲۰۲۴ حاضر شده بود، در حاشیه این رقابت اظهار داشت: از تک تک جامعه رسانه‌ای که از ابتدای المپیک زحمات اعضای کاروان ورزش را منعکس می‌کنند، تشکر می‌کنم. از مجموعه کاروان، مدیریت، سرپرست و … که بدون هیچ حاشیه‌ای توانستند مسابقات را سپری کنند، تقدیر می‌کنم. تلاش تک تک ورزشکاران کاروان هم قابل تمجید است.

وی افزود: با توجه به اینکه سبقه حضور ما در المپیک به ۱۹۴۸ لندن باز می‌گردد، معمولا در انتهای مسابقات المپیک مدال آوری ما اتفاق میفتد. امیدوارم مدال‌آوری ما از امروز استارت بخورد و مدال‌های برنز را در کشتی فرنگی به‌دست بیاوریم. ما در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد، تکواندو و وزنه‌برداری هم شرایط خوبی برای مدال آوری داریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رقابت علیپور نیز گفت: امروز علیپور رقابت خوبی داشت و توانست در رقابت با بهترین‌های دنیا در جمع ۸ نفر برتر قرار بگیرد. ورزشکار ما با چند صدم ثانیه کمتر مقابل حریف نیوزیلندی شکست خورد اما خوشبختانه به مرحله پایانی صعود کرد. امیدوارم با تلاشی که دارد روز پنجشنبه بتواند به مرحله بالاتر صعود کند.

هاشمی درباره عملکرد سایر رشته‌ها نیز اضافه کرد: در رشته‌های دیگر و در بعضی رشته‌ها خوب بودیم. حد انتظارات همین بود. ما فقط در رشته شمشیربازی شانس ۵۰ _۵۰ برای کسب مدال داشتیم اما داوری چندان خوب عمل نکرد و اگر عدالت رعایت می‌شد شمشیربازی می‌توانست تاریخ‌سازی کند و مدال به‌دست آورد. تقریبا نتایج قابل پیش‌بینی بوده و امیدوارم این سه رشته مدال‌آور ما با تلاش ورزشکاران موفق عمل و دل مردم را شاد کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *