چهارشنبه 06 تیر 1403 - Wednesday 26 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات مشاوره رایگان خادمیاران جیرفت در ماه مبارک رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات مشاوره رایگان خادمیاران جیرفت در ماه مبارک رمضان

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری شهرستان جیرفت همزمان با ماه مبارک رمضان، خدمات مشاوره رایگان به مومنین روزه‌دار ارائه کردند. این طرح با هدف آگاهی بخشی به شهروندان انجام شد و خادمیاران به ارائه خدمات مشاوره و خدمات مرتبط برای رشد، تعالی و تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی (افزایش ازدواج، فرزندآوری و کمک به کاهش طلاق)، توانمندسازی و آموزش افراد و خانواده‌ها در مقابل با آسیب‌های اجتماعی اقدام کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: خادمیاران کانون مشاوره همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد به ارائه مشاوره رایگان پرداختند.
وی ابراز کرد: این طرح با هدف آگاهی بخشی به شهروندان انجام شد و خادمیاران به ارائه خدمات مشاوره و خدمات مرتبط برای رشد، تعالی و تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی (افزایش ازدواج، فرزندآوری و کمک به کاهش طلاق)، توانمندسازی و آموزش افراد و خانواده‌ها در مقابل با آسیب‌های اجتماعی اقدام کردند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی مشاوره و مددکاری سال گذشته در زمینه شغلی و تحصیلی، مددکاری، پرورش فرزند، توانمند سازی خانواده، توانمند سازی کودک و نوجوان، زوجین و خانواده بیش از ۵۰۰۰ ساعت نفر به نیازمندان و شهروندان خدمات ارائه دادند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *