یکشنبه 07 مرداد 1403 - Sunday 28 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری ۲۰۰ برنامه ویژه ایام دهه کرامت در کاشان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری ۲۰۰ برنامه ویژه ایام دهه کرامت در کاشان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان از اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت خبر داد.در اجرای این برنامه‌ها بیش از ۱۲ کانون محله‌ای و ۱۹ کانون تخصصی با انجام خدمات عمومی و تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی در دهه کرامت امسال مشارکت و همکاری دارند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، محمد جهاندار ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن تشریح برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان کاشان گفت: برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان کاشان با شعار محوری «با شما سربلندیم» آغاز می‌شود.
وی از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در ۵۳ عنوان از ۲۱ اردیبهشت مقارن با ولادت حضرت معصومه(س) تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با ولادت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط شبکه خادمیاری و با همیاری دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان کاشان برگزار می‌شود.
به گفته وی این برنامه‌ها با مشارکت بیش از یک هزار خادمیار و یاور رضوی در منطقه کاشان و مردم شهرستان کاشان برگزار می‌شود.
جهاندار یادآور شد: در اجرای این برنامه‌ها بیش از ۱۲ کانون محله‌ای و ۱۹ کانون تخصصی با انجام خدمات عمومی و تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی در دهه کرامت امسال مشارکت و همکاری دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *