یکشنبه 07 مرداد 1403 - Sunday 28 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز جشن‌های «زیر سایه خورشید» در شهرستان قدس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آغاز جشن‌های «زیر سایه خورشید» در شهرستان قدس

خادمین حرم نورانی امام رضا (ع) با عنوان کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان قدس حضور پیدا کردند.با عنایت امام هشتم (ع) در سال‌های اخیر، کاروان زیر سایه خورشید توسعه پیدا کرده و از مرزهای ایران فراتر رفته است که امروز به دلیل اتصال به وجود مبارک حضرت رضا (ع) و اتکا به ظرفیت عظیم آستان قدس و حرم مطهر رضوی در حال تبدیل شدن به یک جریان فرهنگی جدید در عرصه فعالیت فرهنگی بین‌المللی در افق جهان اسلام است.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با هفدهمین دوره جشن‌های مردمی معنوی «زیرسایه خورشید» خدام حرم رضوی به شهرستان قدس رسیده و با استقبال مردمی مواجه شدند.
مراسم استقبال از خادمین حرم مطهر در امامزادگان حضرتین (ع) این شهرستان انجام شد و سپس اعضای کاروان به همراه پرچم و تبرکات حرم در خانه سالمندان، بیمارستان، مرکز ترک اعتیاد و منازل خانواده‌های شهدا حضور پیدا کردند تا کمی از دلتنگی‌های این عزیزان برای امام غریب‌شان را رفع کنند.
با عنایت امام هشتم (ع) در سال‌های اخیر، کاروان زیر سایه خورشید توسعه پیدا کرده و از مرزهای ایران فراتر رفته است که امروز به دلیل اتصال به وجود مبارک حضرت رضا (ع) و اتکا به ظرفیت عظیم آستان قدس و حرم مطهر رضوی در حال تبدیل شدن به یک جریان فرهنگی جدید در عرصه فعالیت فرهنگی بین‌المللی در افق جهان اسلام است.
جشن‌های مردمی معنوی «زیرسایه خورشید» همزمان با دهه کرامت برای هفدهمین سال توسط آستان قدس رضوی و با حضور ۳۳۰ خادم در قالب ۹۵ کاروان رضوی در بیش از 2 هزار نقطه داخل کشور و ۱۸ کشور دنیا با شعار «با شما سربلندیم» در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *