یکشنبه 07 مرداد 1403 - Sunday 28 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان زیر سایه خورشید به عیادت بیماران قشم رفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان زیر سایه خورشید به عیادت بیماران قشم رفت

خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت امروز دوشنبه در ادامه سفر معنوی کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) جزیره قشم از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش آستان نیوز، گروهی از خادمان کاروان زیر سایه خورشید در دومین روز حضور در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به عیادت بیماران در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) رفتند و در مراسم معنوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده بود شرکت کردند.

حضور خادمان انیس النفوس همراه با پرچم متبرک حرم رضوی در بین پرسنل و بیماران این بیمارستان عطر دل‌انگیز حرم قدس رضوی را در این مرکز درمانی سرزمین آب و آفتاب پراکنده کرد.

در این مراسم معنوی خادمان طبیب جان‌ها، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) ضمن عیادت از بیماران و دلجویی از همراهان آنان با حضور در کنار مادران دارای فرزند بیمار و همدردی با آنان شمیم شفابخش رضوی را در محیط این بیمارستان به ارمغان آوردند.

کارکنان این مرکز درمانی نیز با استقبال از کاروان زیرسایه خورشید همراه با سفیران امام ‌رضا(ع) به بخش اورژانس، کودکان، داخلی، زنان و سی سی یو رفتند و ضمن عیادت و دلجویی از بیماران این بخش‌ها نبات تبرکی به بیماران اهدا کردند.

خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) امروز با همراه داشتن پرچم‌ متبرک گنبد و بارگاه امام مهربانی‌ها به عنوان سفیران معنوی، عطر رضوی را در گوشه گوشه نگین خلیج فارس منتشر کردند و قشم‌وندان با تبرک جستن به پرچم سبز رضوی و امام رئوف(ع)، حال و هوای معنوی خاصی را تجربه می‌کنند.

تقسیم نمک در بین قشم‌وندان و نبات تبرک در بین بیماران بستری در بیمارستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مدت حضور خادمان امام رضا(ع) در قشم است.

جشن‌های مردمی معنوی «زیرسایه خورشید» همزمان با دهه کرامت برای هفدهمین سال توسط آستان قدس رضوی و با حضور ۳۳۰ خادم در قالب ۹۵ کاروان رضوی در بیش از 2 هزار نقطه داخل کشور و ۱۸ کشور دنیا با شعار «با شما سربلندیم» در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *