دوشنبه 11 تیر 1403 - Monday 01 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور بنیاد کرامت رضوی در نمایشگاه «آبادیران»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور بنیاد کرامت رضوی در نمایشگاه «آبادیران»

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از حضور آستان قدس رضوی در نمایشگاه «آبادیران» خبر داد. بنیاد کرامت رضوی در راستای ارائه دستاوردهای خود در حوزه اشتغال زایی و رفع محرومیت در نمایشگاه آبادیران شرکت خواهد کرد.

جعفر رئیسیان زاده در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز اظهارکرد: بنیاد کرامت رضوی در راستای ارائه دستاوردهای خود در حوزه اشتغال زایی و رفع محرومیت در نمایشگاه آبادیران شرکت خواهد کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه پروژه بره زایی میش های«آق قلا» که موجب افزایش بهره وری می‌شود به بازدید کنندگان ارائه خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: در پروژه میش های «آق قلا» با انجام کار دانش بنیان موفق شدیم و ضریب بره زایی میش ها را  از یک به یک و نیم تا یک و هشت دهم افزایش دهیم که باعث شد دامداران در مدت زمان کوتاه بتوانند دام های خود را حدود دو برابر افزایش دهند.

رئیسیان زاده افزود: همچنین در این نمایشگاه مدل ارائه خدمات پزشکی به محرومان توسط خادمیاران رضوی ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدل که در قالب برگزاری اردوهای نذر«شفا» انجام می‌شود، گروه های جهادی پزشکی با همکاری خادمیاران رضوی، بیماری های رایج در منطقه شناسایی شده و تیم های پزشکی برای رفع آنها به مکان مورد نظر اعزام می‌شوند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: برای کاهش هزینه ها از ظرفیت نظام ارجاع و حمایت های بیمه ای برای تهیه دارو استفاده شده و بخشی از منابع مالی نیز توسط آستان قدس رضوی و خیران تامین می‌شود.

وی افزود ارائه گزارش حفر، تجهیز و تحویل ۵۵۰ چاهک سیستان و تامین آب ۱۵۰ هکتار زمین کشاورزی این محدوده و ایجاد زیر ساخت و  ارائه خدمات روستایی در روستای هندل آباد مشهد مقدس از دیگر برنامه های بنیاد کرامت رضوی در نمایشگاه مذکور خواهد بود.

شایان ذکر است؛ دومین نمایشگاه ملی «آبادیران» از تاریخ 22 تا 25 خرداد ماه سال 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) در 5 بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *