شنبه 14 مهر 1403 - Saturday 05 October 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضرورت حضور در انتخابات برای آبادانی و امنیت ایران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضرورت حضور در انتخابات برای آبادانی و امنیت ایران

  در آستانه برگزاری دومین مرحله از انتخابات ریاست‌جمهوری، زائران بسیاری که از سراسر کشور در بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) حضور دارند، ضمن عرض عشق و ارادت خود به این امام همام، یک‌صدا می‌گویند که در انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز، شرکت می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز، یکی از زائران که خانم جوانی است در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: «ایران، ایران امام رضا (ع) است و من برای آبادانی و امنیت این سرزمین مقدس، در انتخابات شرکت می‌کنم» .
کریمی زائر دیگری که برای زیارت به حرم مطهر رضوی مشرف شده نیز، تصریح می‌کند: «هر بار که به حرم امام رضا (ع) می‌آیم، احساس آرامش و امنیت خاصی دارم، امام رضا (ع) پناهگاه و حامی همه مردم ایران است و من همیشه دعا می‌کنم تا مردم کشورم همیشه همدل و متحد باشند».
یک زائر جوان نیز در گفتگو با خبرنگار ما به نقش مردم در حفظ و آبادانی کشور اشاره می‌کند و می‌افزاید: «همه ما باید برای پیشرفت و آبادانی ایران تلاش کنیم. هر کس در هر جایگاهی که هست، می‌تواند به سهم خود برای این کشور مفید باشد».
وی در پایان سخنان خود از همه مردم ایران خواست که با وحدت و همدلی، در مقابل دشمنان ایستادگی و برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند. حضور زائران مشتاق در حرم امام رضا (ع) در این روزهای پربرکت، جلوه‌ای از عشق و ارادت مردم ایران به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را به نمایش می‌گذارد، آنها با دعا و نیایش در این بارگاه ملکوتی، از خداوند متعال، برای حل مشکلات کشور و عزت و سربلندی ایران اسلامی طلب یاری می‌کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *