شنبه 07 مهر 1403 - Saturday 28 September 2024

تداوم نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه در سیصد و پنجاه و هشتمین روز جنگ

تداوم نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه در سیصد و پنجاه و هشتمین روز جنگ

 تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سیصد و پنجاه و هشتمین روز جنگ، به شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان این منطقه تحت محاصره و فاجعه زده منجر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از العربی الجدید، جنگ غزه در حالی وارد سیصد و پنجاه و هشتمین روز خود شده که کشتار صهیونیست ها در مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد و بر اثر جنایات آنها، ۱۳۶ هزار نفر شهید و زخمی شده اند که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می دهند. بیش از ۱۰ هزار نفر هم مفقود هستند و این منطقه شاهد ویرانی و گرسنگی کشنده است.

در همین حال، رسانه های فلسطینی امروز اعلام کردند که بر اثر حملات اشغالگران به منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه دو نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

همزمان اشغالگران ساختمان های مسکونی را در شهرک المغراقه در مرکز نوار غزه ویران کردند و یک پهپاد اسرائیلی به سمت شرق المغازی آتش گشود.

از سوی دیگر، بر اثر حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به مناطق شمال شرقی اردوگاه المغازی در مرکز غزه، یک نفر شهید شد.

این در حالی است که آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین(آنروا)، چند روز قبل اعلام کرد که بیش از ۶۲۵ هزار کودک در غزه از شوک روانی رنج می برند.

همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین نیز در برابر این حملات ساکت نمانده و نظامیان اشغالگر و جنگ افزارهای آنها را همه روزه هدف قرار می دهد و ضربات مهلکی به آنها وارد می کند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *