یکشنبه 07 مرداد 1403 - Sunday 28 July 2024

هلاکت ۶۸۹ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه

هلاکت ۶۸۹ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه

 ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان کشته شده خود در جنگ غزه خبر داد و اعلام کرد که تاکنون ۶۸۹ نفر از آنها به هلاکت رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری «صدی البلد»، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که «یوناتان گرینبلات» یک نظامی دیگر این رژیم در حمله رزمندگان مقاومت فلسطین در شهر «رفح» واقع در جنوب نوار غزه به هلاکت رسید.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از ارتش رژیم اشغالگر اعلام کردند که از ابتدای جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۶۸۹ نظامی به هلاکت رسیده اند.

طبق این گزارش، ۳۲۹ نفر از این افراد در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه کشته شده‌اند.

تحلیلگران معتقدند که در جریان نبرد کنونی در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش زیادی برای دستکاری در آمار تلفات خود کرده‌اند.

این در حالی است که خود صهیونیست‌ها هم درباره آماری که ارتش و مقامات رژیم اسرائیل از تلفات خود می‌دهند، شک و تردید دارند.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته‌ است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *