سه شنبه 12 تیر 1403 - Tuesday 02 July 2024

جهاد اسلامی: عملیات مقاومت در جِنین در پاسخ به جنایت روزافزون رژیم اشغالگر است

جهاد اسلامی: عملیات مقاومت در جِنین در پاسخ به جنایت روزافزون رژیم اشغالگر است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومت فلسطین در اردوگاه جِنین را ستود و آن را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواند.این جنبش تأکید کرد که عملیات جِنین بیانگر پایبندی ملت فلسطین بر اراضی و مقدسات خود برای مقابله با جنگ وحشیانه تروریستی و نسل‌کُشی این ملت توسط رژیم افراطی صهیونیستی با حمایت آمریکا و سکوت جهانی است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومت فلسطین در اردوگاه جِنین واقع در کرانه باختری را که به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر منجر شد، ستود.

جهاد اسلامی اعلام کرد که این عملیات در راستای پاسخ مستمر به جنایت‌های روزافزون رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه و داخل زندان‌های این رژیم صورت گرفت.

این جنبش تأکید کرد که عملیات جِنین بیانگر پایبندی ملت فلسطین بر اراضی و مقدسات خود برای مقابله با جنگ وحشیانه تروریستی و نسل‌کُشی این ملت توسط رژیم افراطی صهیونیستی با حمایت آمریکا و سکوت جهانی است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» امروز (پنجشنبه) نوشت که شب گذشته در جریان انفجار بمب در اردوگاه جِنین سرگرد «الون ساکاجیو» فرمانده یگان تک‌تیراندازان به هلاکت رسید.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ۱۶ نفر دیگر در جریان این انفجار زخمی شده‌اند.

نظامیان صهیونیست چهارشنبه شب به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر شدند.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که در پی انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین، ۱۷ نظامی این رژیم زخمی شدند.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطین از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه قلندیا در قدس اشغالی و استقرار تک‌تیراندازها در ساختمان‌های اردوگاه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) گذشته تاکنون، شهرک‌سازی گسترده رژیم صهیونیستی در کرانه باختری سرعت بیشتری پیدا کرده است.

از سوی دیگر ارتش این رژیم و شهرک نشینان مسلح به طور مداوم به فلسطینی‌ها و دارایی‌هایشان در شهرها و روستاهای این بخش از خاک فلسطین اشغالی حمله می‌کنند و تاکنون شمار زیادی از آنها شهید، زخمی و بازداشت شده‌اند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *