چهارشنبه 25 مهر 1403 - Wednesday 16 October 2024

نگرانی رژیم صهیونیستی از تجهیز مصر به موشک‌های بالستیک

نگرانی رژیم صهیونیستی از تجهیز مصر به موشک‌های بالستیک

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی با این ادعا که مصر در تلاش برای ساخت سامانه های موشک بالستیک میان بُرد و دور بُرد است از تجهیز مصر به این نوع سلاح ابراز نگرانی کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه روسیه الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که مصر در حال ساخت سامانه های پرتاب موشک‌های بالستیک میان‌برد و دوربرد در عمق کوه‌های سینا است.

پایگاه خبری «nziv» رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این تصاویر نشان می دهد که مصر در حال ساخت سایت هایی برای پرتاب موشک های بالستیک میان برد و دوربرد است.

در عین حال، پایگاه خبری «جویش پرس» (‌jewishpress) نیز در گزارشی اعلام کرد که مصر در حال ساخت سایت های پرتاب موشک های بالستیک میان برد و دوربرد است.

در همین حال این پایگاه خبری که توسط راست افراطی رژیم اسرائیل مدیریت می شود، نوشت: ساخت این سامانه های موشکی در کوه های سینا هیچ دلیلی برای نگرانی در اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین) ندارد و تلاش کرد تا ساخت این سکوهای موشکی را برای امنیت رژیم صهیونیستی بی خطر نشان دهد.

این پایگاه خبری رژیم صهیونیستی مدعی شد که مصر از دهه ۱۹۶۰ مشتاق داشتن موشک های بالستیک بوده است.

پیشتر در جولای گذشته، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصاویر ماهواره‌ای منتشر و ادعا کردند که این تصاویر از سکوهای پرتاب موشک‌های بالستیک واقع در عمق کوه‌های سینا در مصر است.

در گزارشی که «جویش پرس» منتشر کرد، آمده است که مصر در حال ساخت سایت‌هایی برای پرتاب موشک‌های بالستیک میان‌برد و دوربرد است.

این پایگاه خبری رژیم صهیونیستی افزود که این تصاویر مکان‌هایی را نشان می‌دهند که در اعماق کوه‌های سینا برای سکوهای پرتاب موشک های بالستیک حفر شده‌اند و عملیات ساخت‌وساز همچنان ادامه دارد.

جویش پرس تاکید کرد که مصر در تلاش است تا از طریق تسلیحات موشکی قدرت نظامی خود را به شکلی بی سابقه تقویت کند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *